اینستاگرام اعلام کرد که از این پس حساب کاربری افراد زیر ۱۶ سال را به طور پیشفرض پرایویت خواهد کرد.

محدودیت جدید اینستاگرام برای کاربران زیر ۱۶سال  و تبلیغ کنندگان

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، اینستاگرام در حال معرفی تنظیمات جدید ایمنی برای کاربران جوان است؛ این کار باعث ایجاد حساب‌های جدید به صورت پیشفرض برای کودکان زیر ۱۶ سال می‌شود، برخی از بزرگسالان را از تعامل با نوجوانان در سیستم عامل خود منع می‌کند و نحوه هدف قرار دادن نوجوانان توسط تبلیغ کنندگان را محدود می‌کند.

این تغییرات در حالی رخ داده است که برنامه اشتراک عکس متعلق به فیس بوک تحت فشار قانون گذاران، نهادهای نظارتی، والدین و طرفداران امنیت کودک است که نگران تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر امنیت، حریم خصوصی و سلامت روان کودکان هستند.

کارینا نیوتون، رئیس سیاست‌های عمومی اینستاگرام، به NPR گفت: هیچ سوییچ جادویی وجود ندارد که مردم را ناگهان در مورد چگونگی استفاده از اینترنت آگاه کند. تغییرات اعلام شده با هدف ایجاد تجارب متناسب با سن و کمک به کاربران جوان در پیمایش در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

او گفت: ما می‌خواهیم جوانان را ایمن نگه داریم، می‌خواهیم تجربیات خوبی به آن‌ها بدهیم و می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم، زیرا آن‌ها از سیستم عامل‌های ما استفاده می‌کنند، تا هنگام استفاده از اینترنت و برنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، عادت‌های سالم و با کیفیتی را ایجاد کنند.

تنظیمات جدید اینستاگرام برای کودکان

از این هفته، هنگامی که کودکان زیر ۱۶ سال به اینستاگرام می‌پیوندند، حساب‌های آن‌ها به طور خودکار خصوصی می‌شود، به این معنی که پست‌های آن‌ها فقط برای افرادی قابل مشاهده است که به آن‌ها اجازه می‌دهند آن‌ها را دنبال کنند. (تنظیم خصوصی پیش فرض برای افراد زیر ۱۸ سال در برخی کشورها اعمال خواهد شد.)

نوجوانانی که از قبل حساب‌های عمومی اینستاگرام دارند، اعلان‌هایی را درباره مزایای حساب‌های خصوصی و نحوه جابجایی مشاهده می‌کنند. این شرکت در مورد این اعلان آزمایشی گفت، حدود ۸۰ ٪ از جوانان هنگام ثبت نام، تنظیم خصوصی را انتخاب می‌کنند. بزرگسالان، پست‌های نوجوانان را در میان توصیه‌های بخش Explore and Reels در اینستاگرام مشاهده نخواهند کرد و اینستاگرام به آن‌ها پیشنهاد نمی‌کند که از حساب نوجوانان پیروی کنند. حتی اگر نوجوانانی را با نام کاربری خاص جستجو کنند، دیگر نمی‌توانند آن‌ها را دنبال کنند و از اظهار نظر در مورد پست‌های نوجوانان جلوگیری می‌شود.

قوانین مربوط به تبلیغ کنندگان در اینستاگرام

فیس بوک همچنین در حال تغییر قوانین مربوط به تبلیغ کنندگان در اینستاگرام است. از چند هفته دیگر، آن‌ها قادر خواهند بود تبلیغات افراد زیر ۱۸ سال را فقط با توجه به سن، جنسیت و موقعیت مکانی منتشر کنند. فیسبوک و اینستاگرام همچنین می‌گویند که آن‌ها در حال کار بر روی روش‌های بهتر برای تأیید سن کاربران هستند، بنابراین آن‌ها می‌توانند تعیین کنند که سیاست‌های مربوط به نوجوانان چه زمانی اعمال می‌شود.

نیوتن می‌گوید فیسبوک و اینستاگرام از هوش مصنوعی برای اسکن پروفایل برای یافتن سیگنال‌هایی استفاده می‌کنند که نشان می‌دهد کاربر بزرگتر یا جوانتر از ۱۸ سال است. وی اذعان کرد که تعیین سن یک چالش پیچیده است و اینستاگرام هنگام استفاده از فناوری برای تخمین سن کاربران، باید سوالات مربوط به حریم خصوصی را متعادل کند.

کد خبر: 55274334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =

    پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    لینک‌های مفید

    آخرین اخبار